Sorbis

Augintinių viešbučio „Sorbis“ taisyklės

Gyvūnų priėmimo ir atsiėmimo taisyklės:
Viešbutis priima tik tuos gyvūnus, kurie nėra agresyvūs žmonėms.
Viešbutyje gali būti laikinai apgyvendinami ir prižiūrimi augintiniai ne jaunesni kaip 6 mėnesių.
Viešbutyje yra priimami tik vakcinuoti šunys ir katės.
Šunys ir katės privalo būti vakcinuoti nuo pasiutligės;
Šunys privalo būti vakcinuoti nuo mėsėdžių maro, mėsėdžių virusinio enterito ir infekcinio
hepatito;
Katės privalo būti vakcinuotos nuo kalicivirozės, infekcinio rinotracheito, panleukopenijos ir
leukemijos.
Šuns ar katės priėmimo į Viešbutį dieną turi būti praėjęs vakcinos gamintojo
informaciniame lapelyje nustatytas laikotarpis imunitetui susidaryti ir vakcina turi būti
galiojanti visą gyvūno laikinos priežiūros Viešbutyje laikotarpį.

Priimami šunys ir katės turi būti registruoti teisės aktuose nustatyta tvarka ir paženklinti
poodine mikroschema arba aiškiai įskaitoma tatuiruote.
Viešbutis neturi galimybės priimti:
žmogui agresyvių augintinių, sergančių užkrečiamomis ligomis augintinių, rujojančių
kalyčių, nekastruotų katinų, perdėtą išsiskyrimo nerimą jaučiančius augintinius.
Augintinis iš Viešbučio turi būti išregistruojamas su Klientu sutartą dieną ir ne vėliau kaip
22 val., jeigu Klientas su Viešbučiu nebuvo susitaręs dėl kitokio individualaus
išregistravimo laiko, kuris gali būti apmokestinamas papildomai.
Augintinis Viešbutyje registruojamas nuo 7 iki 22 val., jeigu Klientas su Viešbučiu nebuvo
susitaręs dėl kitokio individualaus registravimo laiko, kuris gali būti apmokestinamas
papildomai.

Kliento sutikimas ir pareigos

Klientas yra atsakingas už savo gyvūno elgesį ir veiksmus bei dėl jų kylančių pasekmių
laikino apgyvendinimo Viešbutyje laikotarpiu.
Klientas įsipareigoja prieš paliekant savo augintinį laikinai priežiūrai suteikti Viešbučiui
teisingą ir išsamią informaciją apie gyvūną, apie gyvūno ligas, dabartinę sveikatos būklę,
agresijos atvejus bei kitą informaciją, kuri yra svarbi prižiūrint gyvūną. Jeigu dėl neteisingos
ar nepilnos informacijos pateikimo apie gyvūną yra patiriama bet kokio pobūdžio žala, ją
visa apimtimi atlygina Klientas.
Klientas įsipareigoja prieš paliekant pirmą kartą savo augintinį laikinam apgyvendinimui
Viešbutyje, iš anksto atvežti savo augintinį, kad būtų galima įvertinti šuns gebėjimą
prisitaikyti prie naujos aplinkos.
Klientas įsipareigoja pateikti informaciją apie gyvūno skiepus ir jų galiojimą bei pateikti
gyvūno skiepijimą bei ženklinimą patvirtinančius dokumentus.
Klientas įsipareigoja atsiimti gyvūną iki sutarto termino.
Klientas  įsipareigoja apmokėti visas išlaidas, susijusias su gyvūno laikina
priežiūra, augintiniui susirgus ar susižalojus kai tame nėra Viešbučio kaltės, apmokėti
visas veterinarines išlaidas susijusias su augintinio gydymu.
Klientas patvirtina, kad yra susipažinęs su gyvūno laikino apgyvendinimo Viešbutyje
sąlygomis ir supranta šiuo laikotarpiu galinčias kilti natūralias rizikas ir pavojus.
Klientas sutinka, kad Viešbutis, laikino apgyvendinimo laikotarpiu, gali talpinti gyvūno
nuotraukas ir video medžiagą viešbučio Facebook, Instagram paskyrose, bei
internetiniame puslapyje.
Jeigu Klientas pažeidžia savo pareigą atsiimti gyvūną iš Viešbučio ne vėliau kaip sutartą
dieną ir valandą, tai Klientas privalo apmokėti kiekvieną laikino gyvūno apgyvendinimo
Viešbutyje parą pagal atitinkamus Viešbučio įkainius ir papildomai sumokėti
50(penkiadešimt) procentų vienos paros Viešbučio įkainio baudą už kiekvieną pradelstą
gyvūno atsiėmimo iš Viešbučio dieną.

Ši nuostata nereiškia, kad Viešbutis privalo Kliento gyvūną apgyvendinti Viešbutyje
neribotą terminą ir netaikyti numatytos bepriežiūrio gyvūno perdavimo kompetentingam
subjektui tvarkos. Viešbutis pasilieka teisę pats nuspręsti, įvertinęs Viešbučio užimtumą ir
kitas svarbias aplinkybes, ar taikyti numatytą bepriežiūrio gyvūno perdavimo atitinkamiems
subjektams tvarką, ar apgyvendinti gyvūną Viešbutyje papildomam terminui Kliento
sąskaita. Gyvūno apgyvendinimo Viešbutyje papildomam terminui Kliento sąskaita
laikotarpis negali būti ilgesnis kaip 7 paros.

Augintinių viešbučio “SORBIS “ teisės ir įsipareigojimai:

Viešbutis įsipareigoja tinkamai globoti jam patikėtą gyvūną ir juo rūpintis laikydamasis
Lietuvos Respublikoje galiojančių gyvūnų globą, laikymą, naudojimą, pervežimą, elgesį su
gyvūnais reglamentuojančių teisės aktų reikalavimų; laikytis švaros, tinkamai dezinfekuoti
patalpas. mažiausiai 2 kartus per
parą vesti šunis pasivaikščioti; maitinti Gyvūną pagal gamintojų rekomenduojamą arba
šeimininkų nurodytą normą; mažiausiai kartą per parą sutvarkyti Gyvūno erdvę.
Viešbutis turi nedelsiant informuoti Klientą, o, nepavykus su juo susisiekti, Kliento
kontaktinį asmenį apie gyvūno sveikatos sutrikimus, susižeidimą, nustatytą poreikį gydyti
gyvūną ar jo gaišimą. Viešbutis įsipareigoja susiekti su Klientu ir visais kitais einamaisiais
bei skubiais atvejais, kuomet gali kilti ir (ar) dėl objektyvių aplinkybių kyla poreikis pakeisti
su Klientu sutartas laikino gyvūno apgyvendinimo Viešbutyje sąlygas, o taip pat kitais
svarbiais su gyvūno priežiūra susijusiais klausimais. Nepavykus susisiekti ir su Klientu ir jo
rezervacijos anketoje nurodytu kontaktiniu asmeniui, Viešbutis skubiais atvejais turi teisę
pats priimti sprendimus, susijusius su gyvūno sveikata ir (ar) gydymu, laikydamasis
veterinarijos gydytojo rekomendacijų, kuomet tai yra objektyviai būtina siekiant užtikrinti
gyvūno gerovę bei interesus.

Klientui neatsiėmus gyvūno su Viešbučiu sutartais terminais ir nesusitarus su Viešbučiu dėl
gyvūno laikinos priežiūros termino pratęsimo, Viešbutis turi teisę imtis galiojančiuose teisės
aktuose numatytų priemonių dėl bešeimininkių gyvūnų priežiūros perdavimo
kompetentingiems subjektams.

Tuo atveju, jeigu pasibaigus sutartam terminui Klientas ar jo nurodytas kontaktinis asmuo
neatsiims gyvūno iš Viešbučio ar iki sutarto termino pabaigos nebus susitaręs su Viešbučiu
dėl laikino gyvūno apgyvendinimo Viešbutyje paslaugų pratęsimo, tai Viešbutis, remiantis
galiojančiais teisės aktais dėl bepriežiūrių gyvūnų, įspės Klientą el. paštu, kad gyvūnas
sutartu laiku iš Viešbučio yra neatsiimtas ir jeigu jis nebus atsiimtas praėjus 1 (vienai) parai
nuo šio pranešimo išsiuntimo dienos, tai Viešbutis informuos policiją ir (ar) savivaldybės
administraciją dėl bepriežiūrio gyvūno buvimo jo žinioje ir turės teisę perduoti bei perduos
gyvūną policijos ir (ar) savivaldybės administracijos nurodytam subjektui ir (ar) bet kokiai
kitai viešai ar privačiai gyvūnų globos įstaigai, kuri sutinka perimti bepriežiūrio gyvūno
globą bei priežiūrą, o Klientas privalės atlyginti priverstinio gyvūno apgyvendinimo ir
priežiūros Viešbutyje įkainį už kiekvieną parą bei 50 (penkiasdešimt) procentų vienos paros
gyvūno apgyvendinimo Viešbutyje įkainio baudą už kiekvieną pradelstą gyvūno atsiėmimo
iš Viešbučio dieną.

Viešbutis turi teisę prioritetą teikti gyvūno gerovei ir interesams, kuomet yra vertinamas
Viešbučio, Kliento ir gyvūno teisinis santykis.
Viešbutis įsipareigoja teikti informaciją Klientui apie jo gyvūno priežiūrą ir esamą sveikatos
būklę.
Viešbutis įsipareigoja prižiūrėti augintinius pagal Kliento pateiktus nurodymus, jei tai
neprieštarauja gyvūno gerovei.
Viešbutis įsipareigoja filmuoti bei fotografuoti augintinius, kad Klientas matytų kaip jų
augintinis jaučiasi

Apmokėjimo sąlygos

Už Viešbučio suteikiamas paslaugas Klientas apmoka pagal galiojančius paslaugų
įkainius
Paslaugų įkainiai nurodomi Viešbučio internetinėje svetainėje

Tuo atveju, jeigu Viešbučiui tektų suteikti papildomas paslaugas ir (ar) patirti
papildomas išlaidas dėl gyvūno priežiūros (pavyzdžiui, būtinos veterinarinės pagalbos
suteikimas, kuomet veterinarinė pagalba yra būtina ne dėl Viešbučio kaltės, Klientas
gyvūną iš Viešbučio išregistruoja ir atsiima vėliau negu susitarta ir pan.), ar gyvūno
padarytos žalos Viešbučio inventoriui ir (ar) patalpoms, Klientas privalo apmokėti
Viešbučio papildomai suteiktas paslaugas ir (ar) patirtas išlaidas pagal Viešbučio
pateiktą informaciją bei dokumentus. Informacija apie papildomai Viešbučio suteiktas
papildomas paslaugas ir (ar) Viešbučio papildomas išlaidas yra pateikiama Klientui
atsiimant gyvūną arba raštu pateikiama Klientui vėliau, jeigu tokios informacijos
objektyviai nebuvo galima pateikti iškarto.
Klientas už paslaugas Viešbučiui turi sumokėti pilną kainą „Gyvūno laikino
apgyvendinimo viešbutyje viešnagės  metu, jeigu Klientas su Viešbučiu
individualiai nesusitaria dėl kitokių mokėjimo terminų. Tuo atveju, jeigu Klientui buvo
suteiktos papildomos paslaugos, Klientas su Viešbučiu turi pilnai atsiskaityti ne vėliau
kaip Gyvūno išregistravimo iš Viešbučio dieną, t.y. grąžinant gyvūną Klientui, jeigu
Klientas ir Viešbutis nesusitaria kitaip.
Į Viešbučio kainą yra įskaičiuotas 30 Eur rezervacijos mokestis, kurį Klientas sumoka
užsakydamas paslaugą.  Atsisakius rezervacijos mokestis nėra grąžinamas.
Klientas gali sumokėti visą sumą už pasirinktas paslaugas rezervuodamas kambarį
laikinam apgyvendinimui.

en_US